Ouderplatform

Aan onze school is een ouderplatform verbonden. Deze groep betrokken ouders denkt met de directeur mee over de school en het onderwijs.

StudioHeartbeat_06_Ichtus-107

Wat doet het ouderplatform?

De directeur gaat meerdere keren per jaar met enkele ouders in gesprek over actuele thema’s die spelen in de school. Het ouderplatform is een waardevol klankbord waarin ouders door mee te denken een bijdrage leveren aan het onderwijs.

Samenstelling

• Gerina Schieving - Borsje

Missie en visie

We streven bij ons onderwijs naar een evenwichtige ontwikkeling en vorming van het kind, zowel cognitief als sociaal-emotioneel en creatief. We noemen dat ontwikkeling op het gebied van hoofd, hart en handen. De Bijbel

Het team

De Ichthusschool heeft een enthousiast en betrokken team dat werkt met passie. Het team is gedreven om van positieve betekenis te zijn voor elk kind en voor elkaar.