Ouderraad

De ouderraad (or) bestaat uit een aantal enthousiaste ouders die de school ondersteunen bij allerlei activiteiten.

Wat doet de or?

De or zorgt samen met school voor een leuk, gezellig en leerzaam schooljaar met veel geslaagde activiteiten. Activiteiten die vanuit de or ondersteund worden, zijn het sinterklaasfeest, het kerst- en paasfeest, het organiseren van de Bag 2 School-actie en schoolsportevenementen. Uiteraard is dit maar een greep uit de verschillende activiteiten tijdens het schooljaar. Ook helpt de or de leerkrachten met het organiseren van de schoolreis.

Verder regelt de or de jaarlijkse vrijwillige ouderbijdrage. Daarmee worden de verschillende activiteiten betaald. Alle uitgaven worden gedaan met akkoord van school, met als doel ze ten goede te laten komen aan de kinderen.

Samenstelling

De or bestaat uit de volgende leden:

• Tineke van Iperen (voorzitter)
  • Ellen Leenman (secretaris)
  • Mariska van Ballegooijen
  • Petra de Bruin
  • Daniëlle Kafoe
  • Remona Muilwijk
  • Carla van der Stelt
  • Sari Dubbeldam
  • Antje Sterrenburg

De or kan altijd hulp gebruiken bij het organiseren van de activiteiten